Vítejte na stránkách společnosti Freightlink. Pokud jste v oblasti objednávek nákladní dopravy nováčkem, víme, že s některými věcmi jste se možná ještě nesetkali. Uvádíme některé z nejčastějších otázek, na které se naši noví zákazníci obvykle ptají.
Kde si mohu ověřit dostupnost plavby?
Informace o dostupnosti míst v reálném čase bohužel neposkytují všichni operátoři trajektů. Pokud si chcete ověřit dostupnost pro konkrétní plavby, obraťte se na zákaznický servis.
Jak zjistím, co je součástí mé jízdenky?
Na pravé straně každého jízdního řádu se nachází tlačítko „Podrobnosti“. Po kliknutí na toto tlačítko se dozvíte, co je součástí jízdenky, například jídlo, kajuty atd.
Jak dlouho dopředu musím provést rezervaci?
Pro zvýšení pravděpodobnosti zajištění jízdenky doporučujeme provést rezervaci co nejdříve. Před odbavením se také ujistěte, že jste splnili všechny nezbytné celní požadavky.
Kde zjistím stav své rezervace?
Stav své rezervace a další informace si můžete prohlédnout na hlavním panelu svého účtu.
Co je to rezervace EDI?
Přibližně 80 % našich operátorů je s námi spojeno prostřednictvím tzv. EDI („Electronic Data Interchange“). Máme tak přímé spojení s operátorem v reálném čase pro nové rezervace a aktualizace.
Kdy obdržím faktury za rezervace?
Jakmile od operátora obdržíme potvrzení, že vaše vozidlo bylo naloděno, zašleme vám fakturu na e-mailovou adresu uvedenou v původní rezervaci.
Co znamenají jednotlivé stavy rezervace?
Ná nástroj Track & Trace zobrazuje následující stavy „probíhající“ rezervace -
ASR – „Awaiting Supplier Response“ aneb čekající na reakci dodavatele
Údaje o vaší rezervaci jsme odeslali operátorovi trajektu a čekáme na potvrzení, že tyto údaje byly přijat.
ACR – „Awaiting Customer Response“ aneb čekající na reakci zákazníka
Čekáme na další informace/podrobnosti nebo na konkrétní rozhodnutí zákazníka před provedením rezervace. Vaši rezervaci nelze bez těchto informací posunout z ACR do stavu „Dokončeno“.
WL – „Waiting List“ aneb čekající listina
Vaše rezervace je v pořadníku. Může to mít několik důvodů. Pokud se chcete dozvědět více informací, obraťte se na náš tým zákaznické podpory.
Jak v aplikaci Freightlink zvolím správnou velikost svého vozidla?
Po klepnutí na rozbalovací ikonu vedle možností vozidla můžete procházet různé typy a délky vozidel a vybrat si vámi preferované vozidlo.
Jak přesné musí být mé údaje při rezervaci?
Je důležité uvést správné a přesné údaje. Pokud si nejste jisti jakýmkoliv údajem, kontaktujte náš tým zákaznické podpory.