Nedostavení se do přístavu je známé pod pojmem "no show" a trajektové společnosti to netolerují. Konec konců, jinému zákazníkovi mohla být rezervace zamítnuta kvůli vaší rezervaci! Zákazníkům, kteří se opakovaně nedostaví na rezervovaný trajekt, může být v budoucnosti rezervace zamítnuta. Někteří provozovatelé trajektů účtují poplatek za nedostavení se a nám nezbývá jiná možnost, než poplatek přeúčtovat na vás. Ujistěte se prosím, že datum a čas plavby rezervace souhlasí a v případě nesrovnalostí nás neprodleně kontaktujte.
Před odjezdem je běžně možné rezervaci změnit nebo zrušit bez poplatků, takže pokud možno, snažte se nás informovat o změnách PŘED odjezdem.
Jestliže se nedostavíte do přístavu včas, ale stále chcete cestovat, váš lístek musí být přerezervován na naší zákaznické lince +44(0)844 847 9000.