Proč bych měl rezevovat s Freightlinkem?
Služby
Freightlink je postaven na znalosti potřeb jednotlivých podnikání. Víme, že kanceláře dopravců jsou velmi rušná místa. Z tohoto důvodu tvrdě pracujeme, abychom Vám v podnikání maximálně pomohli. Jediný telefonát na náš zákaznický servis vám pomůže najít informaci, kterou hledáte, jednoduše a rychle. Používání jednoho dodavatele pro všechny evropské trasy vám ušetří čas vyhledávání trajektů. Nehledě na velikost vašeho byznysu nebo množství zkušeností, náš tým pracuje s dopravními firmamy, jako je ta vaše. Důvod, proč rezervujeme tolik trajektů ročně je, že vynikáme v poskytování bezkonkurenční úrovně zákaznických služeb, bez ohledu na to, jak často je využíváte.
Webové stránky
Rezervace trajektů by měla být jednoduchá část vašeho dne. S tímto záměrem jsme vybudovali naše webové stránky. Rezervace nejpoužívanějších trajektů je díky našemu pokročilému systému potvrzena během několika minut. Funkce jako “Sledování stavu” vám dovoluje vidět, zda se vozidlo již nalodilo, nebo např. funkce zasílání SMS řidičům zdarma vám umožní zaslat číslo rezervace pouhým kliknutím. Můžete také použít možnost "Uložené trasy" nebo "Uložená vozidla" pro rychlou rezervaci pravidelně používaných tras.
Cena
My ve Freightlinku vám chceme nabídnout ty nejlepší a nejproduktivnější sazby na každou trasu 365 dní v roce. Ceny přepravy nákladních aut jsou obvykle fixní pro kalendářní rok a nejsou ovlivněny sezonní fluktuací. To znamená, že ceny zůstanou stejné po celý rok, bez ohledu na to, kdy potřebujete cestovat. Díky fixním cenám můžete plánovat dopředu a nabídnout tak svým zákazníkům nejlepší možné služby. Freightlink také neúčtuje poplatky za změny rezervací. Nejdříve ze všeho Vám pomůžeme zvolit ten správný trajekt, ale protože rozumíme, že vaše potřeby ohledně trajektů se mohou v dopravním průmyslu velmi rychle měnit, můžete rezervace u nás upravit nebo zrušit zdarma. Váš řidič může mít technický problém nebo se může zaseknout v dopravní špičce a potřebuje jet pozdějším trajektem. Freightlink je tu pro vás, aby reagoval na vaše problémy bez poplatků.
Síť
Někteří dopravci využívají trajekty pouze na jediné trase, jiní zase potřebují rezervovat několik různých tras denně. Síť našich tras je tak rozsáhlá, že ať už potřebujete jet kamkoliv, u nás najdete trasu, která vám bude vyhovovat. Naše síť nabízí takovou flexibilitu, že na cestě tam můžete využít jednoho operátora a na cestě zpět můžete zvolit jinou trasu i operátora. Pomocí jednoho telefonátu můžete rezervovat trajekty do různých destinací jako Irsko, Švédsko nebo Malta.
Jak si otevřu účet a jak mohu platit za své rezervace?
Dopravní společnosti, které využívají trajekty pravidleně si mohou zažádat o kreditní limit a při schválení kreditu fakturujeme měsíčně s 30-ti denní splatností. Stačí kontakotvat náš zákaznický servis nebo obchodní oddělení a my vám zašleme odpovídající formulář. V případě, že trajekty využíváte pouze zřídka, můžete platit každou rezervaci zvlášť platební kartou. Žádný zákazník se nemusí zavazovat k určitému množství rezervací, takže kdokoliv může rezervovat kdykoliv a jak často potřebuje. Používáme vysoce zabezpečený platební systém, který neukládá údaje platebních karet na našich stránkách. Náš tým zákaznického servisu nemá k těmto citlivým údajům žádný přístup. V momentě, kdy máte otevřený účet, obdržíte přihlašovací údaje a můžete začít rezervovat online na našich webových stránkách. Při platbě kartou musí vaše první rezervace proběhnout online z důvodu zabezpečení transakce. Následující rezervace pak můžete provést i po telefonu/emailem.