DFDS nedávno zaznamenalo zvýšení počtu řidičů, kteří neprokazují podrobnosti o naloženém zboží v přístavu při odbavení před přepravou.
V některých případech byly poskytnuté údaje v CMR velmi omezené nebo nejasné a v některých případech byly uvedeny pouze "palety" nebo "krabice". To vedlo k tomu, že operační tým DFDS nebyl schopen identifikovat zboží.
DFDS by chtěla zákazníkům připomenout, že je důležité poskytnout úplné podrobnosti pro bezpečnost a ochranu zdraví.
Aby byl proces odbavení účinnější a aby nedošlo k zpožděním, nezapomeňte, uvést podrobné údaje o zboží s legálně požadovaným prohlášením o nebezpečných nákladech, pokud je to nutné .
Nesplnění těchto požadavků může vést k odmítnutí nákladu k přepravě nebo zpožděním.
Máte-li jakékoli dotazy ohledně toho, jakou dokumentaci potřebujete na odbavení, podívejte se na průvodce dokumentací nebo kontaktujte náš zákaznicky servis.